بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


اين هم از خسرو خوبان!/خسرو حيدري با استقلال تمديد کرد.

http://axgig.com/images/22698470277716806973.jpg

خسرو حيدري بالاخره قراردادش را با استقلال تمديد کرد.
امشب پرواز داشتم و ويزا و بليط هم اوکي شده بود، اما شب گذشته آقاي فتح‌الله‌زاده با من تماس گرفتند و خواستند تا يک جلسه مذاکره ديگر با هم داشته باشيم تا اگر به توافق رسيديم در استقلال بمانم. اين جلسه هم امروز انجام گرفت و در نهايت قراردادم را براي يک فصل ديگر تمديد کردم. ضمن اينکه اگر کار تمديد قراردادم تا الان به طول انجاميد به‌خاطر شرايط مالي نبود و فقط به جهت چند گزينه موجود در قرارداد داخلي‌ام بود. آقاي فتح‌الله‌زاده قبل از اين به من پيشنهاد مالي امسال را داده بودند و من هم بدون صحبت در مورد آن قراردادم را تمديد کردم.
مطمئن باشيد که آقاي فتح‌الله‌زاده امسال هم تيم بسيار خوبي را بسته‌اند چون ايشان مدير کاربلدي هستند و خوب مي‌دانند که چطور بازيکني چون من را از پاي پرواز به پاي ميز قرارداد بکشانند و من هم به‌خاطر همين پيگيري‌هاي او بود که قراردادم را تمديد کردم و اميدوارم در استقلال به هدف‌هايي که دارم برسم. ضمن اينکه در ايران به تيمي جز استقلال فکر نکردم.
نکته:به اين جمله خسرو حيدري خوب دقت کنيد!""من به‌خاطر همين پيگيري‌هاي او بود که قراردادم را تمديد کردم""
کاري که براي مجتبي جباري انجام داده نشد و حتي يک پيغام هم برايش نفرستادند.
بگذريم....!تمديد قرار داد خسرو حيدري مبارک همه آبيدلان



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 17 / 4 / 1392برچسب:باشگاه استقلال,فصل نقل و انتقالات,خسرو حیدری, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com